Akvarium

Så himla skönt det vart idag att få vara hemma igen. Har bara tagit det lungt typ. Eller jag tog en snabb promenad efter frukost, regnet föll lite med det vara bara skönt. Sedan så gick jag och Benjamin för att hämta mitt akvarium som jag köpt. Så till hösten blir det fiskar. Någon som har förslag på vad jag ska ha för några?


just nu ser det ut såhär... gruset ligger på tork så det inte ska mögla över sommaren. Sedan ska jag köpa växter också. Det kommer bli så himla fint!!! =D Behöver bara hitta fiskvakt nu tills när jag är borta.. Någon som anmäler sig frivilligt??=P

Här kommer även lite bilder från Omberg:

nyckling pågår...

fin natur

man kan inte tro att det var den 10 juni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0