botanik=check

Jag är sjukt stolt över mig själv. Jag har klarat alla mina tentor under mitt första år på universitetet. Om den trenden håller i sig får vi väl se i och med 4v och schlaget nästa termin. Men men så kan det vara...

Imorgon ska jag ge mig ut på golfbanan igen, vet inte riktigt vad som har flugit i mig men jag tycker det är rätt roligt faktiskt. Fast det kan ju bero på att det faktiskt gick bra förra gången och att jag är så envis och bara vill vara bättre.

Har även vart med pappa och köpt ny resebur till stina idag. Tydligen var dem kinkiga förra gången Frankrike med vår andra resekorg där hon kan sticka ut huvudet, och nu måste hon vara helt instängd. Dock är jag riktigt nöjd med den nya, man kan öppna uppe så man kan sticka in handen och klappa på henne. Tror hon kommer vara något lugnare när det inte blir en grej att kunna se och hoppa upp till oss på samma sätt, dessutom får hon lugnande men det brukar inte hjälpa sådär jättemycket.




Nu ska jag se vidare på design Simon och Thomas. Dom är helt underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0