fastnat för ett nytt program

Jag är en av de största nödarna när det kommer till att följa saker på tv. Just nu tittar jag på the Bachelorette. Sitter bara och tycker en massa om killarna som hon dejtar och saknar Benjamin samtidigt. Han har bokat biljett hit nu så nästa fredag vid 13 kommer han till stockholm. Har typ redan planerat helgen om det bara är fint väder. Vi ska mysa nere vid ekebysjön i kvällssolen, äta god middag och bara vara med varandra, sen ska han få hälsa på hästarna på betet också.. stackarna =P. Sen är det en månad tills vi träffas igen...

Har vart i stan idag med mamma. Riktigt trevligt. Kom hem med ett par skor; typ sandaler från nilson (kommer inte ihåg märke), tunika från vero moda och ett linne från hm. Ska parta med Markus på lördag också, vara wingman =P

Nehepp. mina ben är helt slut efter ha sprungit idag och golfen i värmen igår..

ska lata mig framför tvn nu, kanske äta lite jordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0