Flyttstäda...

...är inte roligt för fem öre. Bara jobbit faktsikt. Det finns en viss tillfredsställande känsla med att städa. Att se hur det blir riktigt rent och att det luktar gott. Men när det inte är för ens egen skull (eller jo kanske lite annars får jag betala för att studentbostäder ska städa och det vill jag ju inte) så är det liksom inte superkul.

Fick i alla fall hjälp av Benjamin och som tack så ska vi ju städa hans lägenhet imorgon. woho... Resten av dagen efter att jag handlat och annat liknanade som måste göras så ska jag ta ett bad, äta dipp och se på film. Me like! =D

Jag älskar vår nya lägenhet. Nåra småsaker kvar men i love it.

puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0