Hemma från skogen

Nu är jag hemma igen från Omberg där jag spenderat 5 dagar i skogen och studerat dess floristik. Så nu kan jag massa latinska namn på träd och blommor och annat grönt. Det var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. Det har vart superkallt men nästa inget regn så tur ändå. Visst att växter inte är min stora passion men det har ändå blivit mycket intressantare. Nu vet jag ändå vad jag ser när jag är ute, ibland i alla fall. Jaja... så kan det vara

Det är superskönt att vara hemma igen, verkligen. tittar just nu på "att göra en pudel" och den är faktiskt riktigt rolig och bra för att vara en svensk film. Imorgon ska jag hämta hem mitt akvarium också så i höst blir det fiskar här =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0