midsommar

Igår klarades midsommar av. Firade med flera från min gymnasieklass och andra människor ute hos Maja. Det var riktigt trevligt och vi hade tur med vädret. Kunde åtminstonne ha klänning. Vi åt mat, spelade lite brännboll, några badade också, dock inte jag. Vid 21 blev jag hämtad av lillebror. Kände att det var lagom. Hade vart där sen 13.30 ungefär och kände att det lockade att få sova i min egen säng.
Sånna dagar som igår saknar jag verkligen Benjamin. Att ha någon att få mysa med.

Imorgon blir en av de bästa på länge. Ska ut till Careful då med Anita och Bosse och få pussa på henne och fölet. Dem ska även köra med Dokki som ska gå på bete där, och Ruter är redan där så alla mysiga hästar är där. Även om Careful är the one.


Jag

Jag och Cajjo

Malin

Sill lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0