Mysig dag

Igår och idag har vart mysiga dagar. Åkte ut till Careful för att hälsa på henne och hennes föl Matcho. Jag blev så lycklig över att få se henne igen. Och Matcho som snart är 1 månad gammal var supersöt. Han var fortfarande blyg och ville inte lämna mammas sida. De andra 3 fölen är 2 veckor äldre vilket märks på att dem är större och att de vågar strosa iväg på egen hand. Nästa helg ska jag åka dit igen. =D

Har legat i solen idag. I alla fall efter lunch. Åkte några äranden med pappa innan. Kände att det är ingen idé att pressa utan 2h fick räcka. Så får jag kanske lite färg innan Frankrike så jag slipper börja från början där. Sitter inne nu och tar det lungt. Väntar på att det ska bli lite svalare så jag kan ta en liten löptur.

Är även hundvakt idag till en annan tax. Han håller mig sällskap här i tvrummet =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0