när blir man stor nog?

Jag sitter och kollar på Momma´s boys på tv3. För er som inte sett det så är det ett program där 3 killar ska hitta en ny tjej, okej so far som typ alla dejtning program. Men här är även killarnas mammor med i huset och bor dygnet runt med tjejerna. Nu är det 3 tjejer kvar / kille varav en tjej är supergullig, dock har hon vikt ut sig och inte berättat det. En annan tjej berättade att hon vart i playboy och det vart värsta grejen. Jag förstår att det är kan kännas konstigt men man behöver inte såga tjejen eftersom båda är supergulliga. jaja vi får väl se men det jag framför allt undrar när man blir gammal nog att få bestämma själv vem man ska få dejta? Hur viktigt är det vad ens föräldrar tycker?
Själv tycker jag att mina föräldar ska kunna komma överens med killen och så men huvudsaken tycker jag är att jag är lycklig!

Jaja idag har jag vart snäll och klippt gräset och nyst konstant samtidigt. Så går det när gräset blommar och man är allergiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0