Packar...

...min väska inför fem dagar på Omberg från och med imorgon med klassen och därmed starten för vår sommarkurs. Vi ska titta på blommor en vecka eller snarare floristik blir det. Det ska bli mysigt även om jag hoppas på bättre väder än vad pronoserna säger just nu.

Annars så har det gått framåt här i lägenheten och vi har börjat komma till rätta. Igår så såg jag fotbollskvalet sverige-danmark, det var pinsamt att vara svensk måste jag säga. Vi spelade riktigt dålig fotboll. nu sitter jag framför tvn och håller tummarna för att Robin Söderling ska spela sitt livs tennis igen ochh vinna franska öppna mot Roger Federer idag. Han spöade ju Nadal i fjärde rundan. Men vi ska vara stolta svenskar idag över Robin. =)

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet mot tvn samtidigt som jag har ett antal papper att skriva ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0