Regnet det bara öser ner...

... utanför våra fönster. Till och med så där mycket så att man hör hur det slår mot rutan. Jag tycker det är mysigt. Så länge jag får vara inomhus. Vill inte ha sånt här väder nästa vecka på omberg när vi ska vara ute alla dagar. Då vill jag ha sol och 25 grader varmt så jag kan bada och mysa.

idag har flyttstädning part 2 ägt rum. Benjamins lägenhet är nu även den urstädad. Imrgon ska vi åka till ikea. Det ska bli skoj. weei! Nu saknas bara det akvarium som jag vill ha. Någon som säljer ett billigt akvarium ca 100liter?

Nej nu ska jag börja laga middag. Vi har inte ätit sen frukost så det så!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle aldrig missa "Schlaget by Castor"! Så det så!

2009-06-06 @ 09:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0