Tomt

Nu har Benjamin åkt hem för sommaren till Mariestad där han ska jobba. Själv blir jag kvar här i Linköping till i alla fall torsdag kväll. Midsommar vet jag ännu inte hur den ser ut. Lägenheten är riktigt tom. Inte alls roligt. Hoppas att jag kommer kunna somna ikväll. =(

Har en plan för resten av dagen dock.:
-handla mat för resterande dagar
-städa
-fixa med akvariegruset

inte så mycket sen blir det lite tv också =)

Känner att jag verkligen vill få sommarlov nu. Komma bort lite. Blir dock inte kul om jag inte kommer få se älskling förrän i höst igen.. Typiskt dåligt i så fall. Hoppas verkligen på att han kommer kunna ta sig till sthlm.


sen ska jag ha det såhär i frankrike och få besök av

den här underbara människan! =D

Kommentarer
Postat av: Beaver

tack castor! jag forsolar har pa malta nu sa du vet! saknar dig Castor!

2009-06-19 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0