Tycker till

Jag tycker det är synd att Micheal Jackson har avlidit, Okej jag var inget jättefan men vem har inte berörts av någon av hans låtar. Jag tror att det är svårt att förstå hur stor han var och vilket avtryck han har satt inom musikvärlden.

Igår var även en sur dag när U21 landslaget fick torsk i semifinalen mot England. Efter att ha legat under med 3-0 efter första halvlek vänder dem i andra och det blir 3-3. Fortsätter till förlängning och straffar där vi tillslut förlorar. Det var en sjukt bra match. Dock så blir jag förbannad när media dagen efter sågar bland annat Marcus Berg och Molins som ligger bakom att vi ens lyckades få 3-3. De missade senare sina straffar och blir kallade syndabockar. Så förbannat respektlöst. Killar har slitit som as och vänt matchen och får bara skit dagen efter. Varför kan man inte se till helheten???


bild från aftonbladet
Jag hoppas Marcus Berg och fler från U21 landslaget får en plats i EM kval laget 2012!

Har även haft kusin här med fru och barn så dagen gick verkligen. Ska snart hoppa in i duschen, sen in till stan för att äta middag med Markus och sen ut på krogen. Var typ ett år sen jag var ute i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0