1 month to go!

Idag är det en månad exakt tills jag och Beaver får ta på oss solglajjerna får ta av oss tjocka tröjor och bara ligga i solen och ha det så jävla bra i en vecka! Jag tror ni anar hur mycket jag längtar... =)

Idag har jag gått i skolan (surprise) och sedan var jag och Elina nere i MatNats förråd på VTI för att se vad vi ska ha därifrån till tackfesten. Men men dagen har rullat på, kände att jag inte hann träna idag så det vart en promenad istället bara för att hålla igång, dessutom har jag typ precis (nästa) slutat hosta. Men imorgon då bli det combat! längtar.

Skit att vårmötet ligger den 18 för då är det release av alla nya koreografier från les milles på campushallen, jag vill ju gå på både bodyjamen och bodycombaten.. men det får jag nog glömma.

Btw VG på cellbiologin!! Hurra hurra hurra


Hittade en söt bild på min lilla favvoponny Hubbe... Vi var kompanjoner på hoppbanan i rätt många år. <3

Från Bequia förra vintern, fan va nice vi hade det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0