Då var helgen över igen

Lördagens tackfest blev riktigt lyckad, eller jag tror det i alla fall, vet inte riktigt hur alla som var där uppfattade det. Men vi gjorde vårt bästa, jag menar det var första gången vi anordnade något liknande. Vid elva så lyckades vi börja städa och fick hjälp av ett gäng snälla människor och sedan kom även vi iväg på suntrip. Dumpande ovven i labskåpet och sen höll vi på att frysa ihjäl i kön när jag ser hur en vakt i den andra tomma ingången vinkar på oss och vi kan glatt spring före alla andra. Ibland ska man ha tur.
Vi dansade lite och så men mina ben var helt slut efter att typ sått upp sen kl 12 på dagen och vid 1 gav jag upp och cyklade med Marie till lambohov och hem ill pojkvännen. Så himla mysigt att ha någon att komma hem till. Det var synd att Beaver inte orkade, även om jag förstår efter en hel dags jobb, vet ju hur pigg jag brukade vara efter en dags bajsmockande. Men det hade vart kul att få med henne och Sanna, saknade er..

Idag börjar jag inte förrän 13 med labb fettskönt, jag tog sovmorgon och somnade om till och från till kl 10 när jag gick upp. Jag borde tyo vart i skolan då för att plugga inför tenta och dugga men jag pallade inte var helt slut efter helgen fortfarande.

Ja gårdagen innehöll inte så mycket. Läste ut kritiskt tänkade boken.. blir fullt fokus på det nu fram till onsdag då jag får ta upp mikrobiologin igen.

NU är det MINDRE än 4v till VI åker =D

Kommentarer
Postat av: liina

jaa tackfesten va fett kul!!

2009-03-09 @ 20:38:44
URL: http://stratospheric.blogg.se/
Postat av: Mia

verkligen, det gjorde ni riktigt bra!! :D

2009-03-09 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0