Effektiv dag

Idag var jag i skolan redan kl 10 fast jag började kl 15 för att plugga. Jag tog mig igenom duggorna och känner mig säker på alla termer nu. Dock är fortfarande alla filosofer lite luddiga och jag inte riktigt säker på dem ännu. Ska plugga lite på det igen. Men annars hoppas jag och tror att duggan kommer gå bra imorgon. (framför allt hoppas) Även inför tentan imorgon känns det lungt. Har lite mindre än 2 kapitel kvar att ta mig igenom innan jag kan börja repetera. Är en så himla skön känsla när man känner att man hinner med och har bra självdisciplin.

Imorgon ska jag försöka vara i skolan till halv nio då Benjamin börjar för att hinna plugga lite då också.

På kvällen var det Bodyjam som vanligt och det var kul, som vanligt. Dock har mitt knä börjat göra ont när man lägger vikt på det när jag lägger vikt på det. Inte när jag bara böjer det bara utan vikt utan när jag stödjer på det...

Ja, ja nu ska jag pallra mig mot sängen och läsa lite kritiskt tänkande

Imorgon vet Benjamin och jag om vi fått vår lägenhet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0