Em på labbet.

Hela min eftermiddag spenderades på labbet. Labben tog fruktansvärt lång tid idag. Helt sjukt, slutade halv sex var hemma strax efter sex så vart inegn träning. Imorgon blir det lite mer disciplin på mig, ska vara i skolan till 10 så jag hinner plugga innan jag börjar kl 15. Sen ska jag stanna och plugga innan träningen kl 19... Blir kritskt tänkande så det sjunger om det. Har gått igenom de mesta av de "viktiga" orden idag. Ska läsa lite mer i böckerna och sen imorgon blir det övningsduggorna. Är inte jättestressad men ändå lite orolig, dem är rätt svåra = vår dugga kommer bli svår. Och jag vill inte ha saker släpandes och ännu mindre plugga till det här igen!!!

Nehe... Har inte så mycket att bjuda på alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0