Helt slut

Jag är helt slut i hela kroppen efter dagens combat pass. Nu är jag nästan helt fri från den sista hostan och det var så himla skönt att få svettas riktigt ordentligt och visst att mitt flås inte var på topp men det är ju inte så konstigt efter nästan 2 månaders halvkrasslig hälsa. De sista 10 min gick på ren vilja men det är så det ska vara.

Den 18 är det release I Can´t wait!

Nu har vi fått schemat för kommande veckor, lite synd att vi inte var lediga hela v 16. Visst vi är lediga v 15 då jag och Beaver är i Egypten men inte veckan efter när världens bästa mamma fyller år.. Hade vart mys att få fira med henne men vi får ta det lite tidigare med kanske en middag på stan, hade velat hinna se Bounce och på orionteatern men de går inte de dagar jag är ledig, verkligen synd..

Imorgon ska vi ha möte alla 4v-bebisar sen är det lördag och tackfesten!!! Och suntrip, som jag verkligen ser fram emot nu.

Nu ska jag krypa till kojs och läsa lite kritiskt tänkande.. woho.. eller inte.. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0