Hemma igen

Nu är jag hemma från passen på campushallen, jamen var helt ok även om jag tror att den kommer bli bättre när man lärt sig koreografin, men kan ju säga att det var inget som de förra koreografierna. I pausen visade de lite från ett nytt pass som ska börja nästa fredag, en blandning mellan yoga, combat och lite dans (typ afro  power) och jag brukar inte gilla yoga med det här passet verkade riktigt häftigt! Sen var det bara att ladda om till combaten och passet var helt awsome!!! Musiken var grym och herregud det var ett konditionspass som var till duga. Gillade det verkligen skarpt.

Cyklade så fort som jag orkade hem för att hinna se Grey´s, duscha ska jag göra nu, för grey´s ville jag ju inte missa. Och tur det för avsnittet var hur bra som helst.

Imorgon är det skola osv, även bäbisfest med cc... Ska dit ett tag iaf men tänkte inte stanna så länge och ev träna innan men det beror lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0