Ikväll ska svetten lacka

Idag startade den nya kursen genetik med Pelle som verkar riktigt härlig. =) Verkligen brinner för ämnet och vill lära ut allt han kan. Hela kursen ska hinnas gå igenom på 2,5v och vi ska även hinna med ett grupparbete på den tiden så ja.. det blir en hel del att göra.

Idag har det vart sol hela dan!!! Och mitt humör har vart strålande =D Jag och Beaver tillbringade lunchen i solen och med lä och det var så jäkla nice.

Nu ska jag snart äta ordentligt innan det blir vårmöte en stund (1h) innan jag ska iväg och svettas mellan 18.30 och 20.45, det är release av nya jamen och combaten så jag vet inte hur jag ska orka cykla hem sen... men det ska bli grymt kul =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0