kollat på lägenheten

Jag skulle ha gått upp till skolan idag till 8 men när jag vaknade kände jag bara hur jäkla slut jag var och det tog mig 5 min att återfå gårdagens stress. Typiskt dåligt. Benjamin som var ledig idag gjorde så jag la mig igen och sov sedan 1,5h till. Vaknade upp mycket mer utvilad och mindre stressad. Excel-data lektionen i statistik var riktigt bra, lärde mig en hel del så det var toppen med tanke på att vi kommer behöva det senare. Sedan vart det lite repitition och genomgång av övningstentan, kände att jag hade en övergripande koll så det var bra, vissa detaljer jag inte har koll på än.

Efter skolan knatatde jag och Benjamin till Ryd för att kolla på lägenheten, måste säga att jag är sjukt, sjukt nöjd och att den är över alla förväntningar. Så hurra på måndag ska vi skriva kontraktet sen blir det flytt i juni. Jag längtar verkligen!!!

Ikväll har vi tittat på Så ska det låta och ätit hemlagade hamburgare, riktigt gott och Cleas Malmberg var rolig =P

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite i mikrobiologiboken för att orka upp och plugga imorgon fm. Sen på kvällen ska Benjamin umgås med sin vän och jag ska ut med folket på mårdtorpsgatan =p det blir skoj... ska tagga till imorgon.. nu blir det lite te och så kolalr vi vidare på den nya miniserien på 6an, om ett virus som kommit till USA med en satellit, verkar mycket spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0