Lägenheten

Weeei!!! Idag fick jag och Benjamin erbjudande om lägenheten som vi intresseanmält på. Och vi hade högst köpoäng och ska ringa dem imorgon så vi kan skriva kontrakt. ÅÅÅh!!! Längtar tills vi kan få ett hem tillsammans och slipper släpa kläder emellan varandra. Dessutom sen när jag får massa 4v jox så blir det toppen att ha en lägenhet tillsammans så vi verkligen tar vara på tiden tillsammans då. Så nu ska jag väl börja ta tag i allt som ska fixas runt, typ säga upp min nuvarande lägenhet och börja planera och så... =)

Det lite tråkigare idag var att duggan var ja inte vad jag väntade mig. Första delen gick nog bra men den andar som fokuserade på den engelska boken kan ha gått hur som helst. Jag ordbajsade för fullt och hoppas att jag lyckades så jag slipper skriva om skiten. Nu har jag ett kapitel kvar att läsa igenom i mikrobiologin sen blir det övningstenta och repetition som gäller. Om jag håller min plan så blir det även utgång på lördag med Kalle och packet i hans lägenhet=P (ja jag tycker om dem).. sen på tisdag är det tenta och på onsdag drar genetiken igång, skoj skoj

Nej nu kallar antikropparna mm

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis, va kul!!! vart ligger den?

2009-03-11 @ 20:34:48
Postat av: Sanna

wiiie vad kul!! :D

2009-03-12 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0