Mental breakdown

Idag har jag blivit stressad och brutit ihop. Mycket roligt, eller inte.

Iaf vi hade möte med 4v på lunchen för att börja titta på kläder och sedan hade vi tackfestmöte och insett att ja vi har riktigt mycket att göra, dessutom så är det tenta om 1,5 vecka och stor dugga om 1 och ja man är inte riktigt i fas.

Jag och Benjamin har nu insett att det vore bättre om vi flyttade i juni istället för i höst när jag kommer ha massa med 4v. Min mamma var inte så förtjust direkt och då vallade alla känslor över. Och som vanligt så vart vi båda ledsna och sedan så kom vi fram till att det är bäst att flytta i juni för att jag inte ska stressa ihjäl mig.

Det är en sak med mig som inte är så bra. Jag är rätt duktig på att stressa eller framförallt få prestationsångest och dåligt samvete. Jag har insett att jag saknar stallet och alla i kyrkan. Jag saknar att känna mig riktigt duktig på något och tryggheten det gav , jag saknar att få höra att jag är duktig och att bli uppskattad. Jag saknar att få vara mig själv och våga det. Stallet var den jag är. Nu har jag det inte längre. Det är rätt jobbigt att försöka hitta resten av sig själv och sedan bygga på det. Jag skulle aldrig orka utan Benjamin.

Bodyjamen var i alla fall grymt rolig och Elina har nu lovat att vi ska dansa på lördag på suntrip eftersläppet och inte fastna i gasquen bland allt annat "trist" folk..


Jag och Xtra, tävling Hufvudsta

Saknar dig hjärtat

Jag och Xtra sthlms mästerskapen 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0