Mot tackfesten

jag har egentligen inte riktigt tid att uppdatera då jag snart bode sitta på min cykel och trampa iväg till Colonia och förbredelserna inför kvällens tackfest. Jag ber lite för att det ska gå bra, alla ska ha kul och att vi faktsikt kommer iväg på suntrip....

Igår var hmm kaos. Allt sket sig mellan mig och Benjamin, efter att ha lättat å min ilska, tagit mitt förnuft till fånga så cyklade jag över till honom, oanmäld på kvällen och vi pratade igenom det och det löste sig, tack o lov. Men bland det viktigaste i ett förhållande är att kunna förlåta och vara ärliga. Så vi fick praktisera det igår...

Nej nu har jag inte tid längre.

Puss kvällen blir grym tror jag!!!

Kommentarer
Postat av: emmaa

jag tror att kvällen blir fantastisk :)

2009-03-07 @ 12:18:26
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: liina

Vi kommer ha skitkul!!! can't wait :D

2009-03-07 @ 12:26:54
URL: http://stratospheric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0