någon som är en fena på dagens labb?

Jag är irriterad, nej snarare förbannad! Blir bra att jag ikväll får lugna mina nerver lite med en gnutta träning. Labben idag är helt jävla obegriplig. Först fick sortera bananflugor, jippie... eller nej. Sen så fick vi en teoretiskdel som vi inte fattar ett jävla dyft av och tantjäveln är bara dryg och kan egentligen ingenting själv och säger men tänk bara efter lite så.

Dessutom ska jag skriva ihop etik diskussionen på vårt PGD arbete, men det blir nog imorgon fm.

Nu sitter Benjamin och försöker förstå vår labb. Hoppas han fattar så han kan förklara. Jag måste bara säga att han är underbar. Jag är fortfarande helt nyförälskad och som alla par har vi våra upp o nergångar men det känns som att efter varje nergång så är vi ännu starkare och vårt förhållande blir bara bättre och bättre. Han är verkligen mitt stöd här och betyder så mycket. Bara så ni vet, han vet i alla fall. Om det har gått in, det vet man ju aldrig.

Klarade dessutom mikrobiologitentan så det är ju positivt. Och nu är det 3 dar till jag och Beaver åker. Jag behöver komma iväg innan jag blir galen!!!

Jag blir helt lycklig av vårsolen =D

Kommentarer
Postat av: liina

Men om ni kommer på labben får du gärna dela med dig :P

det gick inte så himmla bra för oss heller :S

2009-03-31 @ 16:51:28
URL: http://stratospheric.blogg.se/
Postat av: malin

Gaaah. Jäkla helvetes-Agneta. Jag fattar inte att hon är lärare, har ju noll pedagogisk kapacitet(kan man säga så?). Hur eller hur. FY på henne!

2009-03-31 @ 17:13:27
URL: http://www.geggamojja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0