När jag hade kunnat sova!

Ibland blir jag lite irriterad. Imorse då fick jag släpa mig upp till föreläsning kl 8... Det var hmm ur ska jag uttrycka mig INTE kul alls eftersom det var det enda jag hade idag till kl 10 sen så var det liksom slut så funderade jag på att stanna i sängen men nej tänkte jag jag ska plugga efter det. Som sagt; väl på föreläsningen så vid 9 när vi ska ha rast ja då har vår föreläsare att han inte hade mer idag. INTE vad jag ville höra. Värt att gå till skolan för 1 ynka timmes föreläsning. morr....

Jaja efter en fika så satte jag mig och pluggade till kl 17, Den ni! Fick riktigt mycket gjort och jag kunde sen ta en pluggfri kväll efter att ha gått på peppkvällen då en doktorand i etologi från universitet föreläste. Ja jag går vara första året men fick en ny inblick i hur det är att vara doktorand. Liksom få betald fortsatt utbildning, forska, konferanser och utbilda sig. Liksom sjukt kul. Hur mycket varierat arbete som helst... Men tiden får utvisa.

När jag cykla hem i snön... ville inte  ha mer snö!!! så lyckades jag att inte ramla =D Sen tog jag och benjamin en sväng i skogen med obi som tyckte det var super att jaga snöbollar. Och som vanligt blev det jag som blev Benjamin som låg i snön... fan.

4v förra söndagen


En kväll på HG


Kommentarer
Postat av: emmaa

vad gör vi för tecken...? :P

2009-03-03 @ 13:29:42
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Sara

Ni sjunger "och där ska vi festa blott dricka av det bästa utav wiskey..." osv ;)

2009-03-03 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0