Nu får det gå ändå

Efter att jag kom hem igår lyckades jag tagga till så småningom och var rätt tidigt hos Kalle. Vi snacka lite skit och sen så tittade vi på melodifestivalen. Jag höll på att dö av en smärre chock där när Ugglas ledde... Då var det vad som helt bara inte henne. Hennes låt är ju lite av en partypooper så att säga och ja inte direkt uppåt. Sen fick min stora favvo svenska folkets högsta röst.. HURRA!! jag blev typ lyrisk (och ja melodifestivalen blir bättre och mer spännande med lite alkohol i kroppen). Men faktiskt så tycker jag Malenas låt är hur cool som helst, är lite svag för opera faktiskt på det sättet.. Så himla mäktigt. 
 
Vi drog till HG sen där det spelade schlager för fulla muggar. Jag och Cleas buggade lite och vi rycktes med i schlagerns trallvänlighet. Dessutom jobbade den bästa bartendern, inte för att han är särskilt snygg men han gör grymma drinkar och är sjukt trevlig också =)
Redan vid halv ett var jag trött och frös trost att jag fick låna claes kavaj.. typiskt dåligt. Ringde till Benjamin och han och Patrik (han vän) kom och hämtade mig med bilen. Var skönt att få komma hem till Benjamin och krypa ner bredvid honom.

Vaknade sent imorse och sen så har jag bara gått runt i slappkläder och pluggat så smått. Eller ja, läst igenom lite i boken... Nu orkar jag inte mer och tänker tentan får gå ändå. Imorgon ska jag och Benjamin till Stångåstaden för att skriva på kontraktet till lägenheten, sen blir det att läsa igenom anteckningar och kolla övningstentan.

Idag var det tävlingar på Djurs... Anna och Cantos var med.. Hade velat vart hemma så jag hade kunnat vart hästskötare så som jag vart alla tidigare år oavsett om Anna tävlade Lucky eller Cantos.. Saknar det. Älskar hästskötar rollen men lillclantis hade rivit lite idag, anatgligen trött och han har vart lite si sådär sen jul sa Anna.. Men men blir ju en vända till stallet över påsk =)


(Har inte sladden till kameran så laddar upp bilderna en annan dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0