Påskrivet kontrakt

Idag var jag ledig, alltså:plugga det sista inför tentan. Men jag känner att nu att kan jag det så kan jag det, kan jag det inte så kan jag det inte. Och det går inte in mer info i min hjärna nu.

Idag har jag och Benjamin även vart och skrivit kontraktet på lägenheten. Så nu flyttar vi in 1juni =) Efter besiktningen får vi även se om de tycker att det MÅSTE tapetseras om (då gör dem det och vi får den tänkta hyran) annars får vi välja om vi vill tapetsera om eller inte (om vi inte gör det får vi "rabatt" på hyran). Det bästa är oavsett att om det nu ska tapetseras om så får vi välja tapeter!! YES! Vi ska nog även installera en diskmaskin det höjer bara hyran med ca 100:- så det är helt enkelt värt det. Ser verkligen fram emot flytten, kommer bli great.

Här kommer även lite utlovade bilder:

Fulvinsspädning inför tackfesten

På suntripkravallen

Jag och en mkt välklädd Claes på HG i lördags

Kommentarer
Postat av: emmaa

Rooligt med lägenheten och jag blir avundsjuk om ni skaffar diskmaskin!! :O



Och finfina bilder också :)

2009-03-16 @ 22:40:47
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0