SAFT, DömD =D och snö =(

Gårdagskvällen var... ratt galen, rolig, onykter på vissa håll men framför allt för min del lyckad. Gick upp till campushallen vid 18 för att bege mig ut på fulvinsrundan där vi fick leka ambulansen, springa med en grapefrukt mellan knäna, ta på oss fula kläder och hoppa säck. Vi hade skoj det var hur kul som helst trots den lite kalla kvällen. Sedan fick vi komma in i värmen nere i lambohov där vi spelade lite dryckesspel och hade trevligt, Sedan fick vi även mat och ja mer dryck. Nu började vissa spåra, dock inte jag vilket jag är glad över.

Vid halv elva drog jag, agnes, tälle, hippie, johanna och emma óss mot kårallen via labbskåpen där vi hittade en sovades kalle som väntade på oss. Sedan åt vi (igen) drack en cider och dansade till ca 1 då vi kände att det räckte för ikväll och drog oss hemåt. Benjamin kom och mötte upp mig, så himla snäll <3 sov som en stock hemma och vaknade av mig själv 9.15 piss som en lärka, hur nu det gick till.... ?

Jaja har gett Beaver sin present, det blev en supersöt? bäver från ikea och en slime duschtvål från lush. Från kalle fick hon en portabel stekpanna så hon kan eliminera vissa störnings och irriterande moment på föreläsningarna i fortsättningen. Ikväll ska jag träna, ett helt nytt pass: freepowerdance. Sedan blir det mys framför tvn resten av kvällen med Benjamin.

Stort grattis till lillebror också som tog sitt körkort igår. Pappa är kanske gladast att han i frmatiden slipper hämta från hockeyn en sådan underbar tid som 22 en fredagkväll.

Och lite gnäll.! Vad är det här för land? Nu är det tok mycket snö här igen.=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0