Sommartid

Igår var jag nere på stan med Benjamin då min shoppingnerv kliade lite. Så det blev en ny bikini och en bok. Lite lagom sådär till Egypten.

Sedan satt vi hemma och mös under earth hour med tända ljus och lite gott att äta.

Idag har vi knatat över till mig i Ryd och så har jag packat inför egypten då min kusin som ska hem från linköping tar med min resväska så jag slipper släpa den till skolan nästa fredag och då även på tåget =)

Idag blir det bara en lugn dag med lite tv-tittande. Ev liteplugg om jag känner det men inget som jag direkt behöver så det är skönt.

Hade även glömt bort sommartiden och när jag slog på datorn och trodde att klockan skulle vara 13 så var hon 14.. Ja det är itne lätt men där försvann en timme ur mitt liv. Hoppas ni andra och kommit ihåg att ställa fram klockan.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0