Tentan skriven

Upp kalastidigt för att skriva tenta, var klar vid halv tio och tog mig hem igen då. Åt lite sen upp tii Tornby med Johanna, Kalle, Emma och Benjamin för att köpa skor till os i 4v, jag och Benjamin skulle sen på Ikea och Maxi. På Ikea Inhandlas ett par röda gardiner till nya lägenheten, handdukar, halkskydd till badkaret samt lite annat smått. Vi spanade även lite på soffor men vi ska försöka hitta en begagnad i första hand.

Pratade även med mamma och då kom frackletandet upp, efter ca 10min när vi lagt på så ringer mamma tillbaka och säger att en secondhand butik hemma ute i Täby har 2 inne. Så hon åker dit å provar (passar dem mamma passar dem mig, iaf på bredden på längden kan man ju alltid lägga upp) och ringer sedan och säger hon köpt en för 75kr som tydligen var riktigt snygg, hurra! Då var det också fixat.

Sedan vart det ett varv inne på Maxi då man alltid kommer hem med mer mat än vad man tänkt från början, köpte även en blomma till min tomma kruka så nu står den i fönstret.

Imorgon börjar genetikkursen och det är lite med delade känslor, tror tyvärr det blir en rätt jobbig men helt klart intressan kurs. Nu ska jag snart cykla på campushallen och kvällen bodyjampass =)

Kommentarer
Postat av: emmaa

Härligt med fracken :D Nu är det nog inte sååå många kvar som inte har nån... Eller jag har ingen koll på det där egentligen men :P

2009-03-18 @ 00:49:18
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0