Trötta ben och kväll med cc

Skoldagen bestod mestadels av film runt genetik. Vi hade också den första "riktiga" föreläsningen med Pelle. Tror den biten av kursen kommer bli riktigt bra =)

Tränade sedan på kvällen. Hade tänkt gå på combat men den var inställd så det vart jam istället. Agnes var också där, alltid roligare när man är två liksom. Men idag var passe mycket roligare när man kört koreografin en gång.

Sitter nu efter att ha duschat och ätit på att dra iväg nåra hus ner för typ fest med cc-bäbisarna. Pallar inte just nu springa över till förfesten då jag tror att dem ändå ska gå därifrån snart... hmm hoppas dem ringer snart. Är väl halvtaggad men hoppas det blir bättre när jag kommer dit. Ska inte bli någon sen kväll för min del iaf=P

Mamma ringde idag också och hörde om jag ville komma hem den 29 för brorsans födelsedag. Bara över en dag. Vet inte riktigt eftersom jag ska upp helgen efter det igen för att åka till egypten och sen blir jag ju hemma helgen när jag kommer hem också så blir nog kvar i linköping den helgen.

jaja... nu ska jag väl stänga ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0