våren... hallå???

Jag är riktigt förbannat trött på vintern. Jag frös som ett litet jag vet inte vad imorse på väg till skolan. Vi hade föreläsning som vanligt och genetiken är fortfarande intressant, vilket ju är trevligt för en kurs i skolan. Sedan jobbade vi lite på vårt genetikarbete samt sen vart det 4v möte på lunchen. Cyklade hem och pluggade och sov sedan även en timme. Det sliter lite att börja 8 varje morgon med tanke på att den här kursen har drog igång dagen efter mikrobiologi tentan.

På kvällen har vi haft möte med årets 4v inför SOF, vilket var lite av ett ganska onödigt eller i alla fall oinformativt möte. Så idag har jag inte hunnit träna och det blir inte imorgon pga våffelpuben och inte på torsdag pga SAFT och DömD.... Men på fredag och kanske på lördag.

Grattis till lillebror som klarade sitt teoriprov till körkortet idag!!! =D =D =D

10dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0