En dag i solen

Idag ringde klockan 06 igen=( vaknade med en ångestkänsla över vad jag egentligen gett mig in på en dag som denna, när man bara ska ligga vid vattnet och sola. Klockan 08.10 slog jag och pappa ut på första tee och jag behövde inte gå the walk of shame på golfdbanan. Visst vart det lite upp o ner men jag är nöjd med mitt spel för att ha spelat typ 6 rundor de senaste 5 åren. Men vad säger man; Vi hade i alla fall tur med vädret.

Har även besökt hamnens dag på marina idag (min gymnasieskola) och umgåtts lite med mina gamla klasskompisar. Nu är jag hemma och ska avnjuta grillspett till middag och sen ska jag kanske möta upp några marinare igen eller så stannar jag hemma och myser framför robinson finalen.

Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0