En helg i Mariestad

Eftersom jag mådde bättre under valborg, (feberfri men ont i halsen) så bestämde jag och Benjamin oss för att åka till Mariestad till hans mamma Mia och Rauno (hennes kille). Vi spenderade helgen där och träffade dessutom Benjamins ena bror Jonatan och hans fästmö Mia samt son Oliver för första gången. Isak (yngsta brorsan) träffade jag också men han har jag ju träffat förr. Det blev mycket grillat och fint väder. Brände mig på bröstet i solen till och med. Helgen var i alla fall riktigt trevlig och lyckad. Halsont har också gått över så ska nog våga träna en gång den här veckan.

Innan vi åkte på valborg så tog vi i 4v vårt foto till nollehandboken, vi vart säkert supersnygga, det är det vi gör, är snygga. Sedan tog vi en joggingtur och det slutade med att jag "invigde" mina hängslen i öl av Jonas som kanske tyckte att vi var ca 10h fö tidigt ute med våra hänglse. Vi skiftade på kl 00.00 alltså 1maj!

Annars så är jag så förbannat pollenallergisk just nu och är svintrött hela tiden pga av det. Så nu kommer det ju vara såhär till typ juli. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0