Hoppas helgen blir toppen

Förutom att göra sådant som att lära mig mossor på latin och rita av prep från mikroskopet så har jag även idag haft möte. 4v + CC + PILS, vi har haft möte om tentakravallen som förra året var on the rocks. Vi har alla delat upp oss i olika grupper, 1 från varje festeri. Eftersom som jag är schlagetansvarig så har jag ingen given uppgift resten av året utan hoppar här in under dekorgruppen, vilket efter mötet känns superskoj.

Vi tog sedan en öl innan vi (4v) skulle gyckelträna. Vi är faktsikt riktigt samstämmiga och låter bra, i alla fall i nyktert tillstånd. Alla som kommer på Vårpicknicken den 21 maj får höra oss gyckla. =D inte att missa!

Imorgon är det vår första festerifest och därefter utekravall! Hoppas på inget regn, bara det är uppehåll kommer det bli FANTASTISKT! Och våra hängslen är underbara. Love dom redan =P Sedan är det skifte på lördag. Söndag blir en ren rehab dag!!!

Ha en toppen helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0