Lite mycket på gång

Godmorgon!

Vad ska alla hitta på en onsdag som denna. Mitt schema är rätt fullspäckat. Ska till skolan om ca 25 min för att ha min sista föreläsning (frågestund) innan tentan på fredag. Sen ska jag till Tornby och hämta ut min telefon som vart på lagning och fixa min kamera eftersom batteriet inte vill ladda sig alls. =( Därför det vart tomt om bilder här. Kvällen kommer bestå av plugg plugg och plugg, men sånt är livet om man är student. Ska faktiskt tvätta också. =P

Känns halvkul att leva på mina sparpengar den här månaden eftersom man "bara" får 5800 av csn. Men fick betala hela nya lägenhetens hyra men Benjamin betalar Juli så då kanske jag får pengar över. Sen så kommer självrisken på telefonen som badade i såpa landa på 500 och sen nytt kamera batteri eller laddare på ca 400 säkert =(

Blir inget festande den här månaden inte.
Men nu har jag inte tid att sitta här. Slänga i mig frukost och trampa till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0