Om tentastress...

Tentastress är en klump i min mage som får en att känna att man bara vill spy, en lätt molande huvudvärk och en känsla av ångest inför allt när man inte sitter och pluggar.  Och inte blir den bättre av en flytt på måndag, tvätt och ett festeri (dock så är ni ju bäst!)

Det blir inte bättre av att jag har en lika stressad pojkvän som ska lämna in sitt kandidatarbete på fredag (samma dag som jag skriver tentan). Synd är att han inte har så bra framförhållning utan sparar allt nu inför sista stunden. Så nu är vi mest irriterade på varandra. Tur att vi ska flytta så vi slipper gå på varandra hela tiden. Vi behöver det så vi håller ihop, älskar ju honom.

Ska hemhem ikvällen och längtar verkligen efter en kväll i stallet. Bara få vara med mina vänner och hästarna som jag känner. Sen önskar jag att Careful fölat så jag på söndag kan sitta hela dagen och bara se henne och hennes föl. Få se att hon mår bra. =) Sen på lördag vill jag bara hänga med mina gamla klasskompisar som jag saknar.

Ser fram emot helgen när den förbannade tentan är över. Jag gillar INTE blommor! Men har kamera i batteriet igen =)


Fina att se på men inte roliga att lära sig livscykler, vävnader och annat skit kring dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0