Skåda oss imorrn

Imorgon är det kårtege dagen på SOF (student orkester festivalen) och vi i 4v 09/10 ska vara med tillsammans med föra årets 4v alltså 08/09. Vi har byggt ett piratskepp med pirate bays logga på seglet. Så vi kårtegar typ för fildelning så ska dela ut fil till folket som tittar på oss. Var nere på byggplatsen 15idag för att vi skulle få upp skeppet på den lastbil vi ska ha på kårtegen. Vår lastbil hade redan kommit och vi var färdiga riktigt tidigt =). Det blev så sjukt snyggt kanske för att jag inte har gjort så mycket jobb på bygget =P. Vi delar flak del med Couchsufers altså en organiation av studenter som menar att man kan resa jorden runt och å sova på en annan persons soffa som också är med i organisationen. Typiskt bra tycker jag det låter som. Och framför dem, fortfarande samma lastbil som oss, kanske borde säga långtradare nu, är CC 08/09 skulle jag tro. Iaf dom har en stor champagne flaska. Så nu vet ni vad ni ska leta efter imorgon. Kårtegen går från 13-16 och slutar vid festivalområdet vid folkets park.
Efter ska vi troligtvis duscha sen förfesta till melodifestivalen. Sen blir det en omgång på området. De andra ska vara där ikväll också men jag ska plugga och mysa med Benjamin.

Pratat med mamma idag. Har bestämt nu att jag ska få ner min kusins gamla svarta hörnskinnsoffa till nya lägenheten. Helt PERFEKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0