SOF

Igår var det kårtegedax då. Vi var helt awsome måste jag säga. Claes gjorde en jätteinsats på fildelningsfronten. Han gav ut både mellanfil och vanlig filmjölk till folket på stan som var där för att titta på oss. Hela kårtegen orkade han trots att vi hade kunnat bytas av, och hans röst tog stryk. Nu var inte han den enda som delade men den som gjorde mest. Efter att jag hade tröttnat på att stå typ still uppe på "skeppet" så gick jag också på marken för att "sälja" vår fil.

På kvällen så vart det förfest hos Jessica i 4v08/09 och sedan åkte jag, Elina och Mia till området innan dem andra för att titta på röda arméns gosskör. Dock så drog jag hem rätt snabbt, redan vid halv ett då jag frös och var trött på fulla människor i för hög ljudnivå. Är så glad att jag inte festat alla tre SOF dagarna jag är trött som det är. All press från skolan har slagit mig idag och jag har sovit tom med på dagen. Dock så är jag riktigt lugn ändå. Har hunnit plugga och känner mig någorlunda i fas. Jag menar det är kul att festa men inte varje dag, varje vecka det är inte min grej. Och ja flyttade hit för att plugga och jag har som krav på mig själv att klara min skolan, Jag vet ju att jag kan det! Så det är det som är det viktigaste. Nu är det 3skoldagar den här veckan. Gyckelträning varje dag till torsdag eftersom vi ahr vårpicknick. Sen ska jag, Kim, Elina, Johanna och Mia åka till Mias morfar och rida på hans hästar på fredagen. Längtar!!!

Snart flyttar jag och Benjamin också. känns fantastiskt bra. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0