Sol, sol =D

Idag har solen skinit från en klarblå himmel. Jag gillar det här vädret skarpt! Synd bara att jag fick sitta inne hela dagen och titta i ett mikroskop hela em. Hade tänkt sitta ute på fm men det var folk överallt vid skolan eftersom det är tenta-p.

Hoppas på samma fina väder imorgon. Idag kom CSN pengarna också men dem försvann typ lika fort igen till diverse räkningar. =( Vilket är typiskt surt.

På lördag är det hamnens dag typ en form av öppet hus på mitt gymnasium. Hoppas få träffa mina gamla vänner där =D

Nu borde jag lära mig mer om anatomin i växter och latinska namn hos mossor och ormbunkar men ska nog duscha och raka benen istället =P

Älska solen så här när våren börjar gå över i sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0