Update

var ett tag sedan jag skrev men mitt liv är något hektiskt för tillfället. Tack o lov så har jag de senaste två dagarna unnat mig lite träning igen. Vilket verkligen behövdes efter alla extra alkohol kalorier som man intog under helgen. Så vart 2h träning igår, 1h aerobics och 1h freepowerdance vilket är en blandning mellan yoga (som uppvärmning och avslutning), afropowerdance och combat. Jag rekommenderar det starkt om ma vill satsa på extra stretch  men samtidigt vill ha sig en rejäl genomkörare i kondition.

Nu ska jag återgå till plugget. Börjar få ordning på statistiken men nu ska jag sammanfatta latinska namn på ormbundar, och gymnospermer. Låter väl superskoj

Jag räknar ner till jag får lite lugn igen.

Och om 12 dagar beräknas Careful föla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0