4v målar lakan

Var hos Claes och målade våra lakan inför Schlaget. De kommer bli helt sjuuuukt snygga!!!
Anyway så hade vi sjukt kul bla så lyssnade vi på porrmusik vilket faktiskt lät som hissmusik med konstiga dialoger så ja vi spårade kring det en aningens. Vi lyssnade även på discomusik och 90-tal. Alltså bara rent skit. Men kul hade vi och ja jag känner mig som en 90-årig kärring i kroppen efter 4h på ett hårt golv.
Säger bara till alla er som går på Campus på onsdag, spana efter våra sjukt snygga lakan då!

Jaja nu är helgen över och jag ska plugga lite till innan kvällen är över. Har i alla fall gjort det mesta inför min argumenterande presentation och är nästan klar med min argumenterande text. Känns bra faktiskt. Får fila på det sista i veckan.

Nu fortsätter min tv-kväll! Söndagar är de bästa!
One tree hill
Gossip Girl
Ensam mamma söker (jag vet jag är töntig)
Och ikväll blir det Djävulen bär Prada som går på 5an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0