Another week has come to an end

Vi har vart i Tornby för att handla mat så vi kan äta även den kommande veckan. Vart även en sväng inne på IKEA för att köpa nya sängben samt servetter. Har även tjuvstartat med att fixa iordning adventsljusstakarna. Inte dem som man har i fönstrena utan de som man har levande ljus i. Vi köpte en för några veckor sedan, men sen igår så kom Benjamin hem med en till som han bara var tvungen att köpa =P Så nu har vi en i köket och en i vardagsrummet. Nödvändigt? Nej! Gillar jag det? JA! Längtar till på fredag när jag får julpynta =)
Dessutom är jag klar på vad jag ska köpa i julklapp till mamma och pappa. Bara brorsan och Benjamin kvar... gah!

Vart även en sväng till djurmagazinet för att utöka akvariet. Dels fick Putte (vår dvärggurami hane, döpt av Benjamin) en partner, då den förra blev sjuk och dog. Sedan köpte vi även en mal och 3 pakistanbotior för att rensa upp den snäckinvasion vi har i akvariet. Malen verkar ha ADHD då den far runt mest som en tok och botiorna för ett j*vla liv. Dem typ knarrar där de äter. Låter mycket skumt. Honan däremot är av den lite lugnare typen och våra tetror verkar mest skrämda och förvånade än så länge.

Ikväll ska det bli 4v möte. Herregud det är bara 4dar kvar till Schlaget. Det är en skräckblandad förtjusning kan jag ju säga. Men f-n va skönt när det är över =).


sånna här är nu mera ligister i vårt akvarium

Nej nu ska jag unna mig lite läsning i Eclipse innan mötet. Har faktiskt börjat skriva på rapporten =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0