Dags för sängen

Har haft skola 10-18 idag, sedan 4v möte och lite lakansmålande (Schlaget kommer bli helt awsome! Ni skulle bara våga missa det!)
Kom hem vid 21.30, slängde inte en matlåda i micron och har pluggat sen dess. Kul liv va? Nu är klockan alldelles för mycket för att jag egentligen ska skriva här.
Benjamin åkte till Kolmården imorse och Obi bor hos Anna i veckan eftersom jag inte hinner ta honom, (hinner f-n knappt ge fiskarna mat!). I alla fall så saknar jag honom jättemycket!!!!! Ja jag saknar honom för att jag inte hinner laga mat, men ännu mer för att jag tycker det är ensamt här nu, jag blir mer stressade när han inte är här och bara är sig själv (alltså lugn). Nej KOM HEM!!! (på torsdag)

Nej nu blir det sängen. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0