Drömde mig bort

Igår drömde jag mig bort en stund till en varmare plats. Jag menar vi har ju påsklov och det vore superskönt att åka bort då. har ju vart i egypten 4 ggr. Vet inte varför jag har fastnat för landet. Många tycker ju att kulturen är lite jobbig när man är svensk tjej. Men allt eftersom jag vart där så har jag vant mig och jag har alltid vart fascinerad av landet. Speciellt dess historia, men även naturen och röda havet har ju fantastiskt fina korallrev. Men jag spanade in lite nytt och hittade då Djerba som är Medelhavets sydligaste ö som tillhör Tunisien. 3 km från fastandet ligger den. Det här är ett relativt nytt turistmål. Vore mys att se. Dock finns det bara resor dit från Maj. Alltså inte under påsken.. Så får fundera vidare


Vem mår inte bra av sånt här!??!?! Gaaah! Ta mig ifrån det här gråa, kalla och blöta landet!

Btw Nu kan ni följa oss i 4v och vår uppladdning inför schlaget här

Nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0