En månad till julafton!

Jag längtar! Men just nu längtar jag ännu mer efter att Schlaget ska börja, så det kan ta slut. Lördag kväll efter sittningen då ska jag andas ut. Jag längtar till jag är klar med rapport, inlämningsuppgifter och tentor och kan ta jullov!

Jag har inte så mycket att komma mer idag mer än att jag verkligen borde pluggat istället för att läst bloggar. Jaja får väl äta upp det nu genom att läsa nu och sen sova mindre inatt =(

Juste! längtar efter att mina föräldrar kommer hit på lördag också och får se vad vi gör. =)

Och idag tränade jag för första gången på 3v typ. Har vart förkyld och Schlaget har tagit massa tid. Kan ju säga att jag tappat en del av kondisen. Men det var så skönt och nya bodyjam koreografin är awsome! Nu gäller det att hålla tummarna för att jag kommer i min 4v klänning på lördag=p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0