Imorgon smäller det!

Imorgon är dagen D. Dagen då Schlaget börjar. På söndag ska jag gråta av lycka över att det är över! Det värsta är att jag vet imorgon när jag vaknar att det är 36h eller mer tills jag får sova igen. Inte helt underbart kanske. Visst det ska bli kul att jobba på kravallen. Men städa... nja...

Sen så har vi skola 9-15 och sen så har vi gyckelträning kl 17... Ja ni som bestämde det kan just nu =WQ(EJ#(Q/E  i min värld. Eftersom jag ska vara hög på koffein på fredag och ta mig igenom skolan och inte ligga hemma i skolan. Men men ni får ta smällen på fredag kväll när jag lär vara trött och inte allt för trevlig.. säger bara LASJFLAJSFNKSJA?`!)"NOYWU/W"#!!!!!!!!!!!!!!!

Anyway, måste säga att jag vart sjukt produktiv idag. Har bara 1,5 kapitel kvar i zoomorfen att läsa. Weei! Och alla i min rapportgrupp har fått ihop sina delar!

Nu ska jag betala räkningar. Ses i dimman imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0