Ingen rast och ingen ro

Även fast schlaget är över så har jag sjukt mycket plugg. Idag så har vi skrivit klart rapporten. Bara lite småpill kvar. Sen så ska jag komplettera dagens föreläsning, börja plugga om på zoomorfen inför tentan den 9e, plugga fysiologi och skriva på den uppgiften.. Tiden räcker inte till. Och vart f-n ska man börja.

imorgon är det i alla fall 1 december och än har det inte fallit någon riktig snö. Vill ha riktig vinter nu! ska ni se julkalendern i år? jag ska iaf kika imorrn så får vi se sen.

Igår kollade jag på filmen som djurrättsalliansen gjort där de filmat på över 100 svenska grisfarmar och sett hur flera bryter mot lagen. jag blev så j*vla äcklad. Nu har jag ätit mitt sista bacon. Jag menar jag vill eventuellt jobba med djurskydd och så äter jag kött och stödjer det där!!! Snacka om att säga emot säg själv. Nej blir det kött blir det kravmärkt.
Kika själva på www.ettlivsomgris.se

Nehepp nu ska jag plugga och snart vankas det mat här.. Asgod veg lasange =)


Ge mig snö... Massa med snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0