Kravall... check!!!!

Nu är schlagetkravallen avklarad. Fan va vi är nöjda! Åååååh! Hoppas alla hade kul som var där. Det är känslan vi har fått i alla fall. Jag stog baransvarig i Gasquen, vilket var stressigt men nice att lyssna på bandet. Dessutom gick städningen riktigt fort sen. Hann tom sova 1,5h innan det var dags för skolan. Är faktiskt stolt över att jag tog mig igenom alla föreläsningar idag och var vaken genom alla och fick bra anteckningar. 
Dessutom så vart det gyckelträning kl15... direkt efter skolan alltså. Nu har jag fixat lite inför gyckeltävlingen imorrn. Imorgon kväll då ska jag andas ut. Och jag hoppas att vi i 4v kan vara sjukt nöjda!
Jaja nu ska jag snart krypa i säng. Sen jag vaknade igår har det gått 34h av dem har jag sovit 1.5h... Inte helt ok.. eller jo!!! Fast nu ska jag krypa ner.

har dessutom satt upp adventsljusstakar eftersom vi inte hinner det innan söndag eller på söndag typ. Det är mys =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0