Längtar

till imorgon kl 14.00 när jag sitter på tåget mot stockholm. ska bli så skönt att byta miljö. Visst jag trivs verkligen här "nere". Det är också hem. Men samtidigt så är det klart att det stället som man bott i, i 19år ligger en varmt om hjärtat, det är också hem. Och det finns massa fördelar med sthlm-hem. Stallet inte minst! Kommer bli en riktig stallet helg. Kommer ju hem tidigt imorgon så hinner vara med på hoppgruppen, sen fix med Cantos åt Anna på lördag och sen mer hästskötar jobb på söndag. Finns tillhands för alla som önskar men Anna och Cantos går först. Och Radieuse så klart om Karin vill ha hjälp ;) "Min" lilla söta häst <3.
Mamma har dessutom lovat att vi ska handla skor på lördag =D Happy! Lär i alla fall bli 2 par om jag får som jag vill.
Sen så får man ju lagad mat också! (ska iofs inte säga så mycket eftersom Benjamin för tillfället redan håller på med middagen i köket), men men inte att förglömma så får jag sjukt god mat som jag aldrig äter här. Typ en riktig biff och kräftor.. MUMS!

Anyhow. Imorgon är det festerifest. Emma ska våga sig iväg själv av alla oss i 4v med CC... Modigt i have to say. Men gosh det hade vart nice med en fulvinsrunda och bara spåra lite. Men det kommer fler tillfällen.

Orkar inte plugga ikväll.. men måste eftersom det inte lär bli av så mycket av det i helgen.


Bild från www.djursholms-ridklubb.com

Den här lilla ponnyn brottades jag med i ett antal år. Kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0